Second choice and best taste

During the production of our biscuits and snacks, it can happen that not all products that come off the production line can be sold on the market. Every day we do our best to ensure that as few rejects as possible are produced throughout the process. But if this happens, it is particularly important for us that we use the products sensibly.

Seconnd choice for price-conscious customers
Biscuits and snacks do not meet their specification if, for example, they are not properly shaped, coated with too much or too little chocolate or not properly packaged. These deviations can occur because we have put a new production plant into operation or technical faults have occurred in the process. We offer these products as second choice in our DeBeukelaer FACTORY OUTLETS at lower prices. In our Factory Outlets you will therefore always find biscuits in our offer which are opened or irregularly chocolate coated.

Die weltweite Ausbreitung des Corona-Virus beherrscht aktuell die Nachrichten und unser Leben. Als Lebensmittel­hersteller zählen wir zur systemrelevanten Infrastruktur und sind gemeinsam mit vielen weiteren Unternehmen dafür zuständig, dass eine ununterbrochene und verlässliche Versorgung der Bevölkerung mit Lebensmitteln gewährleistet werden kann. Diesen Versorgungs­auftrag erfüllen wir bei Griesson - de Beukelaer gemeinsam als starkes Team - und jeder einzelne von uns ist gefragt. Für ihren Einsatz und Engagement sind wir unseren Mitarbeitern überaus dankbar. Wir geben alles, um unsere Mitarbeiter bestmöglich zu schützen.

Zur Erfüllung unserer gesellschaftlichen Verantwortung und für unser Team suchen wir auch in dieser Zeit neue Mitarbeiter. Werden auch Sie Teil dieser starken Familie - wir freuen uns auf Ihre Bewerbung!

Ihr GdB-Karriere-Team